אגף הכנסות אמון על גביית תשלומים לרשות המקומית ובכללם ארנונה, אגרת שמירה, היטלי השבחה, אגרות בנייה, היטלי פיתוח, חינוך, אגרת שילוט, קנסות, שכר דירה וכו'
 

תחומי האחריות של האגף:

  • בחינת שומות ארנונה והתאמתן למצב העובדתי.
  • ביצוע אכיפת גבייה כנגד סרבני תשלום.
  • טיפול בהשגות ועררים בנושא ארנונה.
  • טיפול במתן הנחות בארנונה לזכאים.
  • טיפול במתן אישורים לטאבו למבקשים.

כדאי לדעת:

ניתן לבצע תשלומים באמצעות כרטיס אשראי, הוראת קבע, תשלום בבנק ובקופת העירייה, מוקד טלפוני ובאתר העירוני באמצעות כ.א.

אי תשלום במועד יצבור הפרשי ריבית והצמדה, עפ"י חוק.

אכיפת גבייה לסרבני התשלום תבוצע בהליכי גבייה מנהליים ומשפטיים. עלויות פעולות האכיפה

יתווספו לחשבון החייב. שלמו בזמן - והימנעו מקנסות ומאי נעימויות!   

כיצד פונים אלינו? 

  • דואר אלקטרוני: ניתן לשלוח מייל עם נושא הפנייה ומהותה לכתובת:  [email protected]
  • באמצעות האתר העירוני: www.ramle.org.il
  • מענה טלפוני : 08-9771755 | ימים ראשון עד חמישי  20:00-08:00 | שישי - 12:00-08:00
  • פקס :  08-9771757
  • פניות בכתב יש לפנות ל : אגף הכנסות, ת.ד 1, רמלה, מיקוד 72100 בכל פנייה יש לציין את מספר המשלם ומספר תעודת הזהות
  • אפליקציית תיק-תק

    קבלת קהל במשרדי אגף הכנסות וביחידת האכיפה :

רחוב מבצע משה 9
  • יום ראשון 12:30-08:30
  • יום שלישי 17:00-15:00 (לא תתקיים קבלת קהל ביום שלישי בבוקר)
  • יום רביעי 12:30-08:30

צוות הנהלת האגף

אגף הכנסות וארנונה

נירית טננבאום
מנהלת אגף הכנסות

אביבית אהרוני
מזכירת אגף הכנסות

זהר (פוקס) ברבר
סגנית מנהלת ויועמ"ש האגף

מעיין ניאזוב
מ"מ מנהלת אכיפה ומידע עסקי

שירי ארגמן
מנהלת מחלקת שירות ובקרה