הורים יקרים,

הורים המעוניינים להעביר את ילדם למוסד לימודים ברשות מקומית אחרת נדרשים לקבל אישור מהרשות המקומית שבה מתגורר הילד, וכן מהרשות המקומית הקולטת.

ההעברה מותנית בכך שהרשות המקומית המשלחת אישרה את הבקשה, והרשות המקומית הקולטת הסכימה לקבל את התלמיד בהתאם לתקנות. חוזר מנכ"ל סעיף 2.2.4: 

"סיפקה הרשות המקומית לתלמיד פתרון שיבוץ בתחומי רשות מגוריו אך הוריו מבקשים מיוזמתם את שיבוצו במוסד חינוך אחר ברשות מקומית אחרת, על ההורים לקבל על כך אישור מהרשות השולחת והרשות הקולטתעל פי תקנות חינוך ממלכתי (העברה), התשי"ט-1959טרם השיבוץ וההורים יישאו בתשלום החוץ מכיסם כמפורט להלן בסעיף 2.3.5:

"גביית תשלום חוץ מהורים: רק במקרים שבהם שיבוץ התלמיד נקבע לבחירתם של ההורים בהתאם לאמור בסעיף 2.2.4 רשאית הרשות הקולטת לפנות אל ההורים בדרישת תשלום ואלה יישאו מכיסם בתשלום החוץ"

טרם בקשה ללימודי חוץ על הורים לבצע רישום באתר בקישור: https://education.metropolinet.co.il/#home?muniCode=8500&appId=1

חשוב לציין בקשה ללימודי הינה בקשת העברה, ניתן לבקש העברה לאחר פרסום השיבוצים באחר מהמועדים הבאים:

בקשות העברה 

  • 6.4.25-24.4.25 מועד ראשון לבקשות העברה
  • 4.5.25-11.5.25 מועד שני של בקשות העברה

תשובות לבקשות העברה תאריך אחרון 25.5.25

 לכל שאלה ניתן לפנות במייל למחלקת חינוך בתי ספר: [email protected]