שירות ייעוץ לאזרח (שי"ל)
שי"ל הוא שירות עירוני המעניק הכוונה וייעוץ בנושאי זכויות, חובות והשירותים העומדים לרשות האזרח בקהילה.
השירות מופעל ע"י האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים בעיריית רמלה בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי.
המענה ניתן חינם ובסודיות לכל פונה, ע"י צוות מתנדבים, במגוון תחומים.
מטרת השירות היא לסייע לתושבי רמלה במיצוי זכויותיכם.ן, בהתמצאות בסבך הביורוקרטיה וביצירת קשרים עם הממסד, וכן ליידע אתכם.ן על זכויות וחובות, חוקים ותקנות, מוסדות וארגונים שונים שיסייעו לכם.ן למצות את זכויותיכם.ן באופן המיטבי.
בין תחומי המענה בשי"ל:
- יחסים בעבודה
- מיסוי
- ביטוח לאומי
- אזרחים ותיקים
- בריאות
- סיוע במילוי טפסים
- כלכלת המשפחה
- חינוך
- דיור
- ועוד…
*המענה הינו ראשוני ואינו מחליף פנייה לאיש מקצוע, כגון: עו"ד, רו"ח וכד', לטובת מענה מורחב.
ימי קבלת קהל:
ראשון - 9:30-11:30 - נושאים כללים // תביעות קטנות
רצוי לשלוח מסמכים ולתאם פגישה מראש ע"י שליחת הודעת וואטצאפ למספר 054-9585200
שלישי - 19:00-17:00- נושאים כללים // תביעות קטנות
רצוי לשלוח מסמכים ולתאם פגישה מראש ע"י שליחת הודעת וואטצאפ למספר 08-9771835
רביעי - 9:30-11:30 – נושאים כללים // שירות בשפה האמהרית // שירות בשפה הערבית
רצוי לשלוח מסמכים ולתאם פגישה מראש ע"י שליחת הודעת וואטצאפ למספר 054-9585200
שירותים מיוחדים הניתנים אחת לחודש בתיאום מראש בלבד ע"י שליחת הודעת וואטצאפ למספר 050-9585200
- יעוץ ומידע ע"י רואת חשבון.
- יעוץ בנושא דיני עבודה.
- יעוץ ראשוני ע"י עו"ד במגוון נושאים הקשורים לרשות המקומית: רישוי עסקים, תכנון ובניה, דוחות חנייה ועוד.
- עו"ד לענייני משפחה.
הצטרפו לנבחרת המתנדבים של מרכז שי"ל
צור קשר:
מייל: [email protected]
טלפון להודעות בלבד (שיחות לא יענו) – 054-9585200