עיריית רמלה משקיעה במהלך כל השנה את מירב המאמצים והמשאבים על מנת לספק לכל תושבי העיר ולקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

לחצו כאן להסדרי הנגישות הקיימים במרכזי קבלת קהל​

נגישות מקומות ציבוריים

טבלת דיווח הנגשת מקומות ציבוריים

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש. 
  • מוקד טלפוני נגיש -  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רק​ע. 

אמצעים נוספים ליצירת קשר 

קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

  • שירות הודעות ווטסאפ למוקד העירוני.
  • דף הפייסבוק העירוני.
  • מוקד עירוני 108.

נגישות אתר האינטרנט

עיריית רמלה זיהתה את החשיבות באתר אינטרנט עבור כלל ציבור לקוחותיה כולל אנשים עם מוגבלויות חושיות, קוגניטיביות וטכנולוגיות. 
בניית אתר אינטרנט נגיש לכלל האוכלוסיות היא אחת מהמחויבות שלנו. החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 6655 " קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" - לרמה AA . תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של קונסורציום הרשת הכלל עולמית W3C (למעט השינויים והתוספות הלאומיים הצויינים בו) - Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות באחד האמצעים העומדים לרשותכם ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות העירייה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות

 

לחצו לפנייה למנהל האתר

 

מועד פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 1.8.2022